Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
875 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 21:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (961) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3998) |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Etica pedagogică şi pedagogia eticii – două entităţi educaţionale. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 10-16. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.02 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 10-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt analizate unele semnificaţii ale eticii pedagogice şi pedagogiei eticii, concepte care sunt în relaţie de complementaritate. Totodată, se evidenţiază roluri şi ipostaze ale cadrului didactic în contextul eficienţei profesionale şi de relaţionare cu cel care învaţă, precum şi unele metode de dezvoltare profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie etică, etică aplicată, Etică profesională, etică pedagogică, deontologie, Cod de Etică, profesor eficient, pedagogia eticii, ethics, applied ethics, professional ethics, pedagogical ethics, deontology, code of ethics, efficient teacher, ethics pedagogy |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Paniş, A.I.</dc:creator> <dc:date>2021-11-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În acest articol sunt analizate unele semnificaţii ale eticii pedagogice şi pedagogiei eticii, concepte care sunt în relaţie de complementaritate. Totodată, se evidenţiază roluri şi ipostaze ale cadrului didactic în contextul eficienţei profesionale şi de relaţionare cu cel care învaţă, precum şi unele metode de dezvoltare profesională.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article analyzes some meanings of pedagogical ethics and pedagogy of ethics, concepts that are in a relationship of complementarity. At the same time, the roles and hypostases of the teacher are highlighted in the context of professional efficiency and relationships with the learner, as well as some methods of professional development.</p></dc:description> <dc:identifier>10.52387/1811-5470.2021.3.02</dc:identifier> <dc:source>Univers Pedagogic 71 (3) 10-16</dc:source> <dc:subject>etică</dc:subject> <dc:subject>etică aplicată</dc:subject> <dc:subject>Etică profesională</dc:subject> <dc:subject>etică pedagogică</dc:subject> <dc:subject>deontologie</dc:subject> <dc:subject>Cod de Etică</dc:subject> <dc:subject>profesor eficient</dc:subject> <dc:subject>pedagogia eticii</dc:subject> <dc:subject>ethics</dc:subject> <dc:subject>applied ethics</dc:subject> <dc:subject>professional ethics</dc:subject> <dc:subject>pedagogical ethics</dc:subject> <dc:subject>deontology</dc:subject> <dc:subject>code of ethics</dc:subject> <dc:subject>efficient teacher</dc:subject> <dc:subject>ethics pedagogy</dc:subject> <dc:title>Etica pedagogică şi pedagogia eticii – două entităţi educaţionale</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>