Tema pe acasă ca element al procesului de formare a competentei de comunicare interculturală la lectiile de limba și literatura romănă in şcoala alolingvă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
257 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-24 23:46
SM ISO690:2012
. Tema pe acasă ca element al procesului de formare a competentei de comunicare interculturală la lectiile de limba și literatura romănă in şcoala alolingvă. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 300-302. ISBN 978-99754442-9-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare"
Chişinău, Moldova, 29 martie 2013

Tema pe acasă ca element al procesului de formare a competentei de comunicare interculturală la lectiile de limba și literatura romănă in şcoala alolingvă

Homework as part of the formation process of intercultural communication skills during Romanian language and literature lessons in Russian speaking classroom


Pag. 300-302

 
Liceul Tehnologic Resurse Educaţionale şi Training Tehnologic „B.Z. Hertli”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2021


Rezumat

Dinamica globalizãrii, aparitia si dezvoltarea altora promoveazã o constientizare mai mare a diferentelor culturale, care alcãtuiesc competenta de comunicare interculturalã. Ideea de interculturalitate însemna, de fapt, o cunoastere a vietii culturale si spirituale a trecutului si a prezentului mediului cultural tintã, o simplã identificare a asemãnãrilor si a diferentelor între spatiile culturale de origine si tintã.

The dynamics of globalization, the emergence and development of others promotes a greater awareness of cultural differences that make intercultural communication competence. The idea of interculturalism means, in fact, a knowledge of the cultural and spiritual life of past and present cultural target environment, a simple identification of similarities and differences between the target origin and cultural spaces. Key-words: culture, language, learning, intercultural competence, intercultural communication, homework, extracurricular activities 

Cuvinte-cheie
cultură, limbă, învăţare, interculturalitate, competenţă, comunzcare interculturalã, temă pentru acasă, activităţi extraşcolare,

culture, language, learning, intercultural competence, intercultural communication, homework, Extracurricular activities