Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 20:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032:159.942 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Psihologie (3483) |
SM ISO690:2012 STOENICĂ, Ionica-Luminița. Condiții pedagogice ale dezvoltării echilibrului emoțional la elevii claselor primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 32-37. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37 | ||||||
CZU: 373.3.032:159.942 | ||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de „condiții pedagogice”, în contextul dezvoltării la elevii claselor primare a echilibrului emoțional, definește ansamblul factorilor afectivi, motivaționali, volitiv-caracteriali și cognitivi care susțin echilibrul emoțional al elevilor, constituind un triunghi formativ construit la nivelul interdependenței necesare între: b) eficiența personală afectivă stabilizată la nivel de sentiment superior față de învățare; c) stima de sine dobândită în context formal, nonformal și informal. Toate acestea au ca produs calitativ superior formarea-dezvoltarea inteligenței emoționale a elevilor, aflată în strânsă legătură funcțională și structurală cu nivelul de cultură emoțională al profesorului în general și al profesorului de la învățământul primar, în mod special. |
||||||
Cuvinte-cheie echilibru emoţional, factori psihologici, condiții pedagogice, Inteligenţa emoţională, emotional balance, psychological factors, pedagogical conditions, emotional intelligence |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-138527</doi_batch_id> <timestamp>1716524370</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revistă de știinţe socioumane </full_title> <issn media_type='print'>18570119</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>2(48)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Condiții pedagogice ale dezvoltării echilibrului emoțional la elevii claselor primare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ionica-Luminița</given_name> <surname>Stoenică</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>32</first_page> <last_page>37</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>