Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 14:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Educație (14213) |
SM ISO690:2012 CAZACU, Emanoil Remus. Studiu privind situația educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 38-48. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p38-48 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p38-48 | ||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 38-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă analiza situației educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar și rezultatele unui studiu realizat pe această problemă. Se pornește de la prezentarea necesității implementări unor metode de promovare și dezvoltare a abilităților sociale și financiare și se continuă cu realizarea unui studiu cantitativ realizat într-un colegiu ale cărui nevoi de dezvoltare ar putea fi soluționate prin elaborarea și implementarea unui model pedagogic de dezvoltare a acestor abilități. Sunt prezentate rezultatele studiului, împreună cu recomandările și concluziile specif |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie socială, educație financiara, model pedagogic, excluziune financiară, curriculum la decizia școlii, interdisciplinaritate, social education, Financial education, educational model, financial exclusion, Curricula decided by the school, interdisciplinary |
||||||
|