Studiu privind situația educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
381 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 14:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035 (128)
Educație (14213)
SM ISO690:2012
CAZACU, Emanoil Remus. Studiu privind situația educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 38-48. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p38-48
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Studiu privind situația educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar

Study on the matter of the social and financial education in pre-universitary education

DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p38-48
CZU: 37.035

Pag. 38-48

Cazacu Emanoil Remus12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Colegiul Tehnic de Comunicații ,,Nicolae Vasilescu-Karpen” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 17 septembrie 2021


Rezumat

Articolul de față prezintă analiza situației educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar și rezultatele unui studiu realizat pe această problemă. Se pornește de la prezentarea necesității implementări unor metode de promovare și dezvoltare a abilităților sociale și financiare și se continuă cu realizarea unui studiu cantitativ realizat într-un colegiu ale cărui nevoi de dezvoltare ar putea fi soluționate prin elaborarea și implementarea unui model pedagogic de dezvoltare a acestor abilități. Sunt prezentate rezultatele studiului, împreună cu recomandările și concluziile specif

This article presents the analysis of the social and financial education in the pre-universitary education and the results of a study made on this problem. The firts step is to present the necessity to implemet some methods of promoting and developing social and fianncial abilities and it goes on with a quantitative study made in a college whose needs of developing could be solved by implementing an educational model of developing these abilities. The results of the study are presented together with the recommendations and specific conclusions.

Cuvinte-cheie
educaţie socială, educație financiara, model pedagogic, excluziune financiară, curriculum la decizia școlii, interdisciplinaritate,

social education, Financial education, educational model, financial exclusion, Curricula decided by the school, interdisciplinary