Articolul precedent |
Articolul urmator |
493 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 19:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+82 (24) |
Educație (14518) |
Literatură (3513) |
SM ISO690:2012 LEBEDIUC, Adela. Strategii didactice de predare a operei lui Vladimir Beșleagă în școală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 74-78. ISBN 978-9975-76-320-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+82 | ||||||
Pag. 74-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interpretarea textului artistic în cadrul orelor de limbă și literatură română este un demers complex. În contextul actual, în care în politicile curriculare sunt centrate pe dezvoltarea de competenţe, adecvarea strategiilor alese de cadrele didactice pentru realizarea rezultatelor aşteptate ale învăţării devine extrem de importantă. |
||||||
Cuvinte-cheie text epic, obiective, etapele lecției, strategii didactice, epic text, objectives, lesson stages, teaching strategies |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Lebediuc, A.V.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Interpretarea textului artistic în cadrul orelor de limbă și literatură română este un demers complex. În contextul actual, în care în politicile curriculare sunt centrate pe dezvoltarea de competenţe, adecvarea strategiilor alese de cadrele didactice pentru realizarea rezultatelor aşteptate ale învăţării devine extrem de importantă.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The interpretation of the artistic text within the Romanian language and literature classes is a complex approach. In the current context, in which curricular policies are focused on the development of competencies, the adequacy of the strategies chosen by teachers to achieve the expected learning outcomes becomes extremely important.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 3) 74-78</dc:source> <dc:subject>text epic</dc:subject> <dc:subject>obiective</dc:subject> <dc:subject>etapele lecției</dc:subject> <dc:subject>strategii didactice</dc:subject> <dc:subject>epic text</dc:subject> <dc:subject>objectives</dc:subject> <dc:subject>lesson stages</dc:subject> <dc:subject>teaching strategies</dc:subject> <dc:title>Strategii didactice de predare a operei lui Vladimir Beșleagă în școală</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>