Articolul precedent |
Articolul urmator |
598 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 20:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.891 (27) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie. Argumentarea – concept important în procesul învățării active la lecțiile de Geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 75-78. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.891 | ||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Subiectul articolului este axat pe argumentare, analizată din perspectiva unei capacități necesare în procesul învățării active la lecțiile de geografie și în formarea competențelor specifice la elevi. În articol se pune accentul pe importanța argumentării în activitatea de învățare, care capătă un rol tot mai mare în dezvoltarea personalității elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie argumentarea, competenţe specifice, premise, indicatori logici, învăţare activă, geografie |
||||||
|