Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 23:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:91 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430) |
SM ISO690:2012 POLUCCI, Tatiana. Explorarea interdisciplinară la Geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 70-78. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:91 | ||||||
Pag. 70-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul îi oferă omului numeroase ocazii prielnice, cât și multe potrivnice. Dar, supraviețuirea lui depindea de capacitatea sa de adaptare, îndeosebi perceperea de a folosi lecțiile pe care i le dădea natura. Nu-i rămânea decât să învețe, să aplice și să elaboreze! Nevoia de înțelegere a realității înconjurătoare a fost și este în continuare, unul dintre motoarele evoluției. În școala modernă, alergăm în urma progresului intelectual, social, informațional, tehnic și economic. Iar pentru a face o conexiune între aceste domenii, e necesar de a valorifica multiplele disciplini școlare într-un complex interdisciplinar. Conlucrarea dintre disciplini diverse, formează o problemă complexă, ce poate fi soluționată doar prin îndreptarea spre acelaș scop a mai multe puncte de vedere. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, conexiune, explorare |
||||||
|