Argumentarea – concept important în procesul învățării active la lecțiile de Geografie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
596 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 20:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.891 (27)
Воспитание. Обучение. Образование (14312)
SM ISO690:2012
SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie. Argumentarea – concept important în procesul învățării active la lecțiile de Geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 75-78. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Argumentarea – concept important în procesul învățării active la lecțiile de Geografie

CZU: 372.891

Pag. 75-78

Sochircă Elena, Mamot Vitalie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Subiectul articolului este axat pe argumentare, analizată din perspectiva unei capacități necesare în procesul învățării active la lecțiile de geografie și în formarea competențelor specifice la elevi. În articol se pune accentul pe importanța argumentării în activitatea de învățare, care capătă un rol tot mai mare în dezvoltarea personalității elevului.

Cuvinte-cheie
argumentarea, competenţe specifice, premise, indicatori logici, învăţare activă, geografie