Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 21:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81-2:372.853 (1) |
Lingvistică. Limbi (5176) |
Educație (14877) |
![]() AFANAS, Dorin, CURCOVSCHI, Ana. Formarea conceptului de limită prin intermediul problemelor de fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 42-44. ISBN 978-9975-76-324-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2021 |
|||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 81-2:372.853 | |||||||
Pag. 42-44 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Un concept matematic important și totodată dificil îl reprezintă conceptul de limită al funcției. În diferite manuale acest concept este abordat în mod diferit. În prezentul articol se face o analiză succintă a unor manuale ce acordă atenție noțiunii de limită și se propun unele sugestii de introducere a acestui concept prin intermediul problemelor de fizică. |
|||||||
Cuvinte-cheie limbaj matematic, limita funcției, problemă, fizică |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Afanas, D.</dc:creator> <dc:creator>Curcovschi, A.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Un concept matematic important și totodată dificil îl reprezintă conceptul de limită al funcției. În diferite manuale acest concept este abordat în mod diferit. În prezentul articol se face o analiză succintă a unor manuale ce acordă atenție noțiunii de limită și se propun unele sugestii de introducere a acestui concept prin intermediul problemelor de fizică.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 5) 42-44</dc:source> <dc:subject>limbaj matematic</dc:subject> <dc:subject>limita funcției</dc:subject> <dc:subject>problemă</dc:subject> <dc:subject>fizică</dc:subject> <dc:title>Formarea conceptului de limită prin intermediul problemelor de fizică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>