Articolul precedent |
Articolul urmator |
670 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 21:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.486 (34) |
Turism (536) |
SM ISO690:2012 CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, GHERLAC, Adriana. Tehnici de elaborare și organizare a traseului turistic „O călătorie spre podul Eiffel”. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 143-147. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.486 | ||||||
Pag. 143-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezentat propune metodologia pentru dezvoltarea și organizarea unui traseu turistic, de exemplu în direcția Chișinău - Ungheni. Scopul acestui traseu este de a cunoaște diversitatea atracțiilor turistice (culturale - istorice, arheologice, economice și naturale) care au fost stabilite în această zonă geografică, precum și familiarizarea cu istoria locurilor, evenimentele care au avut loc de-a lungul timpului și care și-au lăsat impactul până acum. Principala destinație a traseului turistic este municipiul Ungheni, care are mai multe monumente istorice precum: Gara de trenuri Internațională, biserica „Sf. Alexandr Nevski”, Podul Eiffel care a evoluat în paralel cu istoria orașului, devenind un leagăn al spiritualității și culturii urbane. Pentru a include aceste obiective în circuitul turistic național și internațional, se propun direcții concrete de acțiune și măsuri de amenajare turistică. |
||||||
Cuvinte-cheie traseu turistic, circuit turistic, ofertă turistică principală, obiective turistice, tourist route, tourist circuit, primary tourist offer, tourist objectives |
||||||
|