Articolul precedent |
Articolul urmator |
425 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-04 00:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Aspecte metodologice ale formării competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 148-152. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 148-152 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă aspectele metodologice ale formării competenței de self-management a activității de învățare la studenți. În acest context, este elucidat procesul de formare a competențelor, care necesită finalizarea anumitor etape conform următorului algoritm: cunoștințe fundamentale → funcționalitate → conștientizare → aplicabilitate → atitudini / comportament → competență precum și fazele pe care le urmează subiectul în proces de rezolvare eficientă a unei probleme: incompetență inconștientă, incompetență conștientă, competență conștientă, competență inconștientă pe de o parte și implicit procesul de formare a competenței de self-management (CSM) a activității de învățare la studenții moderni pe de altă parte. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, activitate de învățare, competența de self-management, higher education, learning activity, self-management competence |
||||||
|