Articolul precedent |
Articolul urmator |
598 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 19:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.3 (6) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 217-221. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:373.3 | ||||||
Pag. 217-221 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată și sistematizată a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membri ai grupului. Învățarea prin cooperare răspunde diferitelor obiective. Într-o situație de învățare prin cooperare, interacțiunea este caracterizată de o interdependență pozitivă dintre obiectiv și răspunderea individuală. Ea poate servi aprofundării conceptelor deja cunoscute, introducerii unor noi concepte, perfecționării abilităților, stimulării intereselor și motivarea învățării etc. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, învăţare şcolară, învăţare prin cooperare, strategie, construcţie, performanţă şcolară, educational process, school learning, cooperative learning, strategy, construction, school performance |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-114576</doi_batch_id> <timestamp>1714227248</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Alexandra</given_name> <surname>Nour</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>217</first_page> <last_page>221</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>