Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
917 200
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 12:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (903)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Tamara, CHIHAI, Vera. Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 213-216. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică

CZU: 37.015

Pag. 213-216

Munteanu Tamara, Chihai Vera
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul reflectă învățământul din timpul crizei pandemice. Este reflectat conceptul de învățământ la distanță; modalități de organizare, tehnologii / platforme implementate (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms etc.); caracteristicile procesului educativ la distanţă; modalităţi / căi de motivare a elevului / studentului pentru a învăţa în izolare, precum și dezavantajele învățării online.

The article reflects on education during the pandemic crisis. The concept of distance learning is reflected; ways of organization, technologies / platforms implemented (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms, etc.); the characteristics of the distance educational process; ways / ways to motivate the student to learn in isolation, as well as the disadvantages of online learning.

Cuvinte-cheie
învăţământ la distanţă, criză pandemică, platformă, elev / student, online, motivare,

distance learning, pandemic crisis, platform, pupil / student, online, motivation