Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
487 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 21:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.4 (311)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
СТЕПАНОВ, Захар. Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 362-366. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики

CZU: 004.4

Pag. 362-366

Степанов Захар
 
Тираспольский государственный университет
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

În articol se analizează rezultatele introducerii elementelor de programare vizuală în cursul de informatică școlară, se descrie etapele testării și chestionarelor pentru a compara formarea abilităților subiectului și metasubiectului și motivația internă a elevilor la studiul tehnologiilor informaționale.

The article analyzes the results of the introduction of visual programming elements in the school computer science course, describes the stages of testing and questionnaires in order to compare the formation of subject and meta-subject skills and internal motivation of students to study information technology.

Cuvinte-cheie
informatica, programare vizuală, motivaţie, gândire logică,

computer science, visual programming, motivation, logical thinking