Articolul precedent |
Articolul urmator |
487 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 21:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.4 (311) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 СТЕПАНОВ, Захар. Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 362-366. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 004.4 | |||||||
Pag. 362-366 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol se analizează rezultatele introducerii elementelor de programare vizuală în cursul de informatică școlară, se descrie etapele testării și chestionarelor pentru a compara formarea abilităților subiectului și metasubiectului și motivația internă a elevilor la studiul tehnologiilor informaționale. |
|||||||
Cuvinte-cheie informatica, programare vizuală, motivaţie, gândire logică, computer science, visual programming, motivation, logical thinking |
|||||||
|