Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 19:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004+51 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Marina. Repere privind pregătirea și desfășurare experimentului pedagogic privind implementarea noilor tehnologii informaționale în predarea cursului universitar „Teoria Grafurilor”. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 215-218. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147:004+51 | |||||||
Pag. 215-218 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul descrie etapele de desfășurare a unui experiment pedagogic privind implementarea noilor tehnologii informaționale în predarea cursului universitar „Teoria grafurilor”. În cadrul experimentului au fost implicați 226 studenți ale specialităților de Informatică și Matematică a Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” și a Universității de Stat din Tiraspol. |
|||||||
Cuvinte-cheie experimental pedagogic, cercetarea, teoria grafurilor, pedagogical experiment, research, Graph theory |
|||||||
|