Repere privind pregătirea și desfășurare experimentului pedagogic privind implementarea noilor tehnologii informaționale în predarea cursului universitar „Teoria Grafurilor”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
525 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 19:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004+51 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
BOSTAN, Marina. Repere privind pregătirea și desfășurare experimentului pedagogic privind implementarea noilor tehnologii informaționale în predarea cursului universitar „Teoria Grafurilor”. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 215-218. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Repere privind pregătirea și desfășurare experimentului pedagogic privind implementarea noilor tehnologii informaționale în predarea cursului universitar „Teoria Grafurilor”

CZU: 378.147:004+51

Pag. 215-218

Bostan Marina12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul descrie etapele de desfășurare a unui experiment pedagogic privind implementarea noilor tehnologii informaționale în predarea cursului universitar „Teoria grafurilor”. În cadrul experimentului au fost implicați 226 studenți ale specialităților de Informatică și Matematică a Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” și a Universității de Stat din Tiraspol.

The article describes the stages of conducting a pedagogical experiment on the implementation of new information technologies in teaching the university course „Graph Theory”. The experiment involved 226 students of the specialties of Informatics and Mathematics of the State Pedagogical University „Ion Creanga” and the State University of Tiraspol.

Cuvinte-cheie
experimental pedagogic, cercetarea, teoria grafurilor,

pedagogical experiment, research, Graph theory