Articolul precedent |
Articolul urmator |
635 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-13 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851 (77) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 CALMUŢCHI, Laurenţiu, TATARU, Ionel, ŢÎBREA, Laurenţiu. Sofismele – procedeu veridic de formare a competențelor matematice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 219-224. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.851 | ||||||
Pag. 219-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sofismul este o concluzie premeditată extrasă cu o eroare ascunsă destul de inteligentă, care are vizibilitatea, la prima vedere, că este construită corect logic. A depista eroarea comisă în raționamentul logic prezentat, care, nu întotdeauna este simplu, clar și ușor de executat este o artă matematică. |
||||||
Cuvinte-cheie sofism matematic, educație matematică, raționament matematic, logică matematică, afirmație matematică, abilități matematice, mathematical sophistry, mathematics education, grounded mathematical reasoning, mathematical logic, mathematical statement, mathematical skills |
||||||
|