Articolul precedent |
Articolul urmator |
439 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-08 16:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:811.111'243 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
Limba engleză (677) |
SM ISO690:2012 GLADCENCO, Marina, RUSU, Elena. Rolurile cadrului didactic manager în dezvoltarea creativității la elevii din ciclul primar în cadrul lecțiilor de limbă engleză. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 86-90. ISBN 978-9975-76-309-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 69, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:811.111'243 | ||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se cercetează rolurile manageriale ale cadrului didactic, sub aspectul dezvoltării creativității la elevii din școala primară în cadrul lecțiilor de limbă engleză. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, cadru didactic, manager, metode didactice, creativity, teacher, manager, teaching methods |
||||||
|