Articolul precedent |
Articolul urmator |
415 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:811.512.165 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Limbi ural-altaice, japoneza, coreeana, ainu, paleo-siberiana, eschimo-aleuta, dravidiene. Limbi sino-tibetane (Limba finlandeză, Limba estoniană, Limba maghiară) (135) |
SM ISO690:2012 ДРОЗД, Галина. Проблемные аспекты в формировании коммуникативно подготовленного младшего школьника. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 290-293. ISBN 978-9975-83-093-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:811.512.165 | ||||||
Pag. 290-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article reveals the key points in the formation of a communicatively prepared person of a primary school pupil by means of the native language, which should be considered in the organization of the educational process in this subject and which positively affect to the quality of its learning and to the level of speech development of the pupil. |
||||||
Cuvinte-cheie educational institution, curriculum, communication, communicative competence, integration, vocabulary, transformation, linguistic education, text activity |
||||||
|