Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 22:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 DOMNIŢEANU, Aurelia. Dezvoltarea competenţei de lectură prin intermediul textelor multimodale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 54-56. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931115 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931115 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 54-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul multimodal este o noutate a programei şcolare şi este cel care conţine două sau mai multe sisteme semiotice: lingvistic, vizual, audio, gestual, spaţial. Multimodalitatea implică interferenţa dintre cuvânt, imagine, sunet, gestică şi mişcare. Textele multimodale contribuie la dezvoltarea competenţei de lectură prin atractivitatea lor, prin apel la imagine sau elemente digitale, potrivindu-se perfect contextului actual. O parte dintre ele au pătruns deja în manualele şcolare, cum ar fi banda desenată, pliantul sau afişul. |
||||||
Cuvinte-cheie text multimodal, competenţa de lectura, imagine, bandă desenată, multimodal text, reading competence, image, comic book |
||||||
|