Articolul precedent |
Articolul urmator |
891 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 22:22 |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Alexandru, GRIBINCEA, Corina, SANDU, Maxim. Tehnologii inovaționale în turism și necesitatea elaborării lor. In: Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional, 21-22 septembrie 2017, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Vol.2, pp. 96-99. ISBN 978-9975-3171-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional" Chişinău, Moldova, 21-22 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 96-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea este consacrată tehnologiilor inovaționale în turism. Sunt investigate exemple din domeniul turismului, dezvăluită noțiunea de «activitate inovațională în turism», este argumentată necesitatea sporirii activității inovaționale în vederea sporirii competitivității operatorilor și agențiilor de turism. În epoca dezvoltării accelerate a progresului tehnicoștiințific inovațiile se prezintă ca o condiție necesară în lupta concurențială, apariția de noi produse, servicii, care asigură calitatea produselor. Inovațiile, în opinia autorilor, sunt noutăți în domeniul tehnicii, tehnologiei, organizării muncii și managementului, bazate pe utilizarea celor mai noi experiențe și performanțe științifice, asigurând creșterea eficienței calității sistemelor productive și calității produselor turistice. Important este nu doar cercetarea produselor inovatoare, dar implementarea și utilizarea lor eficientă în practică. Acești factori sunt primordiali la angajarea în serviciu, creșterea calității specialiștilor și personalului uman la întreprinderi. Scopul cercetării constă în investigarea tehnologiilor inovaționale din sfera turismului în vederea optimizării profitului versus efort. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţii, industria ospitalității, turism, produse inovaționale în turism, servicii cazare, servicii restaurație, innovations, the hospitality industry, tourism, innovative tourism products, accommodation services, catering services |
||||||
|