IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "terminology"
Considerații privind constituirea terminologiei de branding în limba română
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european
Ediţia 15. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-3274-4-2.
Disponibil online 23 November, 2021. Descarcări-52. Vizualizări-631
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Considerații privind constituirea terminologiei de marketing în limba română
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana
Philologia
Nr. 1(313) / 2021 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717
Disponibil online 9 April, 2021. Descarcări-25. Vizualizări-831
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Termenul şi limbajele speciali zate: abordări diverse
Druţă Inga
Philologia
Nr. 3-4(273) / 2014 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717
Disponibil online 13 January, 2015. Descarcări-12. Vizualizări-1534
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Note privind vocabularul didactic actual
Druţă Inga
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Nr. 10(180) / 2023 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009
Disponibil online 3 April, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-74
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Considérations sur la synonymie terminologique dans le langage de marketing
Druţă Inga
L’Institut de Philologie de l’Académie des Sciences de Moldavie
Studii şi cercetări de onomastică şi lexicologie (SCOL)
Nr. 1-2 / 2011 / ISSN 2065-7161 /ISSNe 2247-7330
Disponibil online 14 January, 2021. Descarcări-8. Vizualizări-305
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relații semantice în terminologia de marketing
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european
Ediţia 16. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-3518-8-1.
Disponibil online 15 December, 2022. Descarcări-19. Vizualizări-308
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6