Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-04 15:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.135.1'373.421:339.138 (1) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (819) |
SM ISO690:2012 DRUŢĂ, Inga. Considérations sur la synonymie terminologique dans le langage de marketing. In: Studii şi cercetări de onomastică şi lexicologie (SCOL), 2011, nr. 1-2, pp. 163-173. ISSN 2065-7161. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii şi cercetări de onomastică şi lexicologie (SCOL) | ||||||
Numărul 1-2 / 2011 / ISSN 2065-7161 /ISSNe 2247-7330 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.135.1'373.421:339.138 | ||||||
Pag. 163-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The presence of synonyms in specialised terminology is a reality and a “necessary evil”. The univocal nature of the terms, monoreferentiality, the absence of synonymy, are characteristics of any terminology. Disambiguisation may be achieved through actions of norming/standardising terminological systems carried out by terminology specialists and linguists. |
||||||
Cuvinte-cheie synonymy, terminology, language, marketing, concept, synonymie, terminologie, langage, marketing, concept |
||||||
|