Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-7(7) pentru cuvîntul-cheie "learning style"
E-learning. Use of information and communications technology by students letters - moodle platform |
Garabet Leonard |
"Dunarea de Jos" University of Galati |
Book of Abstracts |
Ediția 3. 2017. Galați. ISSN 2457-3094. |
Disponibil online 11 May, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-152 |
Moodle based e-learning environment. Case study at “Lower Danube” University Galati, Romania |
Garabet Leonard |
"Dunarea de Jos" University of Galati |
3rd Central and Eastern European LUMEN |
2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-973-166-461-3. |
Disponibil online 2 December, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-267 |
Flipped classroom: an effective approach for developing and assessing informatics competencies |
Guțu Maria |
Technical University of Moldova |
Journal of Social Sciences |
Nr. 4 / 2022 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 18 January, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-246 |
Impactul stilurilor de gândire și stilurilor de învățare asupra performanței academice la adolescenți |
Fraicor Cristina Ana-Maria1, Cîndea Adela2 |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică |
Nr. 2(41) / 2022 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 |
Disponibil online 5 December, 2022. Descarcări-29. Vizualizări-346 |
Stilurile de învățare și inteligențele multiple |
Haheu-Munteanu Eufrosinia1, Burcă Ana12 |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane |
Vol.1. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
Disponibil online 25 December, 2020. Descarcări-63. Vizualizări-673 |
Valenţe educative ale teoriei inteligenţelor multiple |
Nicula Gabriela-Margareta |
Educația în fața noilor provocări |
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-371-4.. |
Disponibil online 1 February, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-304 |
Dimensiunea experimentală a managementului timpului în învăţarea autoreglata a studenţilor |
Reaboi-Petrachi Viorica, Şevciuc Maia |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) |
Nr. 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 |
Disponibil online 27 February, 2020. Descarcări-37. Vizualizări-1244 |
1-7 of 7