Dimensiunea experimentală a managementului timpului în învăţarea autoreglata a studenţilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1239 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 12:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14-057.875 (9)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
REABOI-PETRACHI, Viorica, ŞEVCIUC, Maia. Dimensiunea experimentală a managementului timpului în învăţarea autoreglata a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 26-31. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dimensiunea experimentală a managementului timpului în învăţarea autoreglata a studenţilor

Experimental dimension of time management the authorized learning of students

CZU: 378.14-057.875

Pag. 26-31

Reaboi-Petrachi Viorica, Şevciuc Maia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

Managementul timpului în contextul învățării autoreglate, aplicat eficient, îmbunătăţeşte procesul instructiv-educativ prin: proiectarea activităţilor de învăţare, prioritizarea sarcinilor, procesarea corectă a conţinutului proiectat în timp, solicitarea ajutorului, planificarea şi organizarea mediului de studiu şi prin utilizarea eficientă a resurselor personale

Time management in the context of self-regulated, effectively applied learning improves the learning process by: designing learning activities, prioritizing tasks, correctly processing content over time, requesting help, planning and organizing the learning environment, and efficiently using personal resources.

Cuvinte-cheie
managementul timpului, învăţare autoreglată, planificare, organizare, stil de învăţare, resurse perso-nale,

time management, self-regulation learning, planning, organization, learning style, personal resources