Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1239 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 12:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14-057.875 (9) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 REABOI-PETRACHI, Viorica, ŞEVCIUC, Maia. Dimensiunea experimentală a managementului timpului în învăţarea autoreglata a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 26-31. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14-057.875 | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Managementul timpului în contextul învățării autoreglate, aplicat eficient, îmbunătăţeşte procesul instructiv-educativ prin: proiectarea activităţilor de învăţare, prioritizarea sarcinilor, procesarea corectă a conţinutului proiectat în timp, solicitarea ajutorului, planificarea şi organizarea mediului de studiu şi prin utilizarea eficientă a resurselor personale |
||||||
Cuvinte-cheie managementul timpului, învăţare autoreglată, planificare, organizare, stil de învăţare, resurse perso-nale, time management, self-regulation learning, planning, organization, learning style, personal resources |
||||||
|