IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Ministerul Educației, Culturii și Cercetării

2020 - 1

Oscarul în educaţie – argument pentru campania naţională Pledoarie pentru pedagogie
Grîu Natalia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 25 November, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 3

Profilul absolventului în contextul noii generaţii de curricula, aria Limbă şi comunicare
Grîu Natalia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 20 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea/dezvoltarea autonomiei învățării elevului la limba străină în contextul noii paradigme educaționale
Grîu Natalia
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Didactica ştiințelor filologice
Vol. 3. 2019. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Tiraspol. 370-375.
Disponibil online 15 February, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Un curriculum pentru formarea competenței de argumentare: Învățăm să vorbim argumentat
Hadîrcă Maria , Grîu Natalia
Univers Pedagogic
Nr. 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 13 September, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

Educaţia pentru media în contextul competenţelor pentru secolul al XXI-lea
Handrabura Loretta , Grîu Natalia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 16 September, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5