Oscarul în educaţie – argument pentru campania naţională Pledoarie pentru pedagogie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
530 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 08:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
CZU37.091 (1)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
GRÎU, Natalia. Oscarul în educaţie – argument pentru campania naţională Pledoarie pentru pedagogie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 5-8. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256691
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455

Oscarul în educaţie – argument pentru campania naţională Pledoarie pentru pedagogie

An Oscar in Education: Arguing in Favor of the National Pleading for Pedagogy Campaign

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256691
CZU: CZU37.091

Pag. 5-8

Grîu Natalia
 
Ministerul Educației, Culturii și Cercetării
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul abordează rolul crucial al cadrului didactic în dezvoltarea societăţii, mai cu seamă azi, când se cere intrarea în contact cu schimbările accelerate ale lumii contemporane. Sunt trecute în revistă câteva concluzii importante generate de educaţia în timp de pandemie şi de acţiuni întreprinse la nivel de sistem. Se face o sinteză privind evoluţia asigurării sistemului cu personal didactic, accentul fiind pus atât pe capacitarea profesorilor şi dezvoltarea sistemului de competenţe profesionale ale acestora, cât şi pe acţiuni de susţinere, motivare şi promovare a imaginii pedagogului în societate

The article emphasizes the crucial role of the teacher in society development, especially today, when one needs to be in touch with the ever-accelerating changes in the modern world. We review a number of important conclusions that had been generated by education in the pandemic era and actions at system level. A summary is made concerning how well the attempts of providing the system with educators are going, with a focus on both the empowerment of teachers and the development of the system of their professional competences, as well as on action undertaken to support, motivate, and promote the image of the educator in society.

Cuvinte-cheie
paradigma educaţiei, prestigiul profesiei de pedagog, bunăstare emoţională, predare inovatoare, excelenţă didactică,

education paradigm, the prestige of the pedagogical profession, emotional well-being, innovative teaching, teaching excellence