Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
530 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 08:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
CZU37.091 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 GRÎU, Natalia. Oscarul în educaţie – argument pentru campania naţională Pledoarie pentru pedagogie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 5-8. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256691 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256691 | ||||||
CZU: CZU37.091 | ||||||
Pag. 5-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează rolul crucial al cadrului didactic în dezvoltarea societăţii, mai cu seamă azi, când se cere intrarea în contact cu schimbările accelerate ale lumii contemporane. Sunt trecute în revistă câteva concluzii importante generate de educaţia în timp de pandemie şi de acţiuni întreprinse la nivel de sistem. Se face o sinteză privind evoluţia asigurării sistemului cu personal didactic, accentul fiind pus atât pe capacitarea profesorilor şi dezvoltarea sistemului de competenţe profesionale ale acestora, cât şi pe acţiuni de susţinere, motivare şi promovare a imaginii pedagogului în societate |
||||||
Cuvinte-cheie paradigma educaţiei, prestigiul profesiei de pedagog, bunăstare emoţională, predare inovatoare, excelenţă didactică, education paradigm, the prestige of the pedagogical profession, emotional well-being, innovative teaching, teaching excellence |
||||||
|