IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2022 - 2

Evaluarea și educarea premiselor către scris-citit prin strategii psiho-logopedice la preșcolari
Olărescu Valentina , Haceatrean Olesea
Univers Pedagogic
Nr. 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 27 December, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Psycho-Logopaedic Perspectives on Writing Reading Premises of Preschoolers
Olărescu Valentina , Haceatrean Olesea
Journal of Innovation in Psychology, Education and Didactics (JIPED)
Nr. 1 / 2022 / ISSN 2247-4579 / ISSNe 2392-7127
Disponibil online 23 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 2

Confluențe psihologice și logopedice în recuperarea tulburărilor fonologice de limbaj
Haceatrean Olesea
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi
2019. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 191-196.
Disponibil online 6 March, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Direcţii de intervenţie timpurie în dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari
Haceatrean Olesea
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor
Vol.18, Partea 3. 2019. Chișinău. CEP UPS „I.Creangă”. 181-189.
Disponibil online 3 June, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Recuperarea precoce a tulburării fonologice la preșcolari
Haceatrean Olesea
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor
Vol.16, Partea 2. 2017. Chișinău. CEP UPS „I.Creangă”. 147-155.
Disponibil online 21 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5