IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2020 - 1

Rolul imaginii de sine în dezvoltarea competenţei de a învăţa să înveţi
Ignat Elena
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății
2020. Chişinău. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 262-267.
Disponibil online 9 October, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 2

Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică
Ciobanu Adriana , Ignat Elena
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 1(46) / 2017 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 4 April, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de dezvoltare a imaginii de sine la copiii cu reținere în dezvoltarea psihică la vârsta școlară mică
Ignat Elena
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor
Vol.16, Partea 2. 2017. Chișinău. CEP UPS „I.Creangă”. 96-106.
Disponibil online 21 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Încrederea în sine și imaginea de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică
Ignat Elena
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2. 2016. Cahul. Tipografia "Centrografic". 152-156.
Disponibil online 31 March, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de formare a imaginii de sine la copii
Ignat Elena
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor
Vol.15, Partea 2. 2016. Chișinău. CEP UPS „I.Creangă”. 55-59.
Disponibil online 28 March, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5