Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
987 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 12:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (643) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, IGNAT, Elena. Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 1(46), pp. 56-62. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||
Numărul 1(46) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||
|
|||||
CZU: 376 | |||||
Pag. 56-62 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article presents the analysis of the concept of self-image, which is defined as mental representation of individual uniqueness designation or mental representation that each has of its own personality. This article contains some results of research students with self-image retention psychological development of school age small. |
|||||
Cuvinte-cheie imagine de sine, autoapreciere, stimă de sine, vîrsta școlară mică, reținere în dezvoltarea psihică |
|||||
|