Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
987 28
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 12:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (643)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, IGNAT, Elena. Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 1(46), pp. 56-62. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 1(46) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Studiul imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică
CZU: 376

Pag. 56-62

Ciobanu Adriana, Ignat Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2017


Rezumat

This article presents the analysis of the concept of self-image, which is defined as mental representation of individual uniqueness designation or mental representation that each has of its own personality. This article contains some results of research students with self-image retention psychological development of school age small.

În acest articol este prezentată analiza conceptului de imagine de sine, care este definită ca reprezentarea mentală a desemnării individului în unicitatea sa sau reprezentarea mentală pe care fiecare o are despre propria sa personalitate. Acest articol conține unele rezultate ale cercetării imaginii de sine la elevii cu reținere în dezvoltarea psihică de vârstă școlară mică.

Cuvinte-cheie
imagine de sine, autoapreciere, stimă de sine, vîrsta școlară mică,

reținere în dezvoltarea psihică