Modalități de formare a imaginii de sine la copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
199 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 14:58
SM ISO690:2012
IGNAT, Elena. Modalități de formare a imaginii de sine la copii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 2, pp. 55-59. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 2, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Modalități de formare a imaginii de sine la copii


Pag. 55-59

Ignat Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

This article presents a theoretical approach on children’s self-image and self-esteem formation at different ages. Self-image is an important dimension of personality which is formed at early ages, being influenced by relationships with parents, different groups of friends, colleagues, and teachers. This is why balanced relationships should be developed between all people, both in the family and society. A good self-image ensures success for each one of us.

Cuvinte-cheie
imagine de sine, respect de sine, personalitate, reflectare de sine