IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău

2022 - 1

Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online
Codreanu Florina
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1.. 2022. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 153-157.
Disponibil online 21 April, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 4

Rolul ascultării active în prevenirea și depășirea dificultăților de învățare la elevii ciclului primar
Codreanu Florina
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții
2021. . CEP UPS „I.Creangă”. 388-392.
Disponibil online 5 May, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ascultarea activă – competență sine-qua-non în dezvoltarea personală a cadrului didactic
Codreanu Florina
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali
2021. Chişinău. CEP UPS. 264-271.
Disponibil online 19 April, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Preocuparea cadrelor didactice pentru formarea competenței de ascultare activă la elevi
Codreanu Florina , Marin Mariana
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale
2021. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 273-284.
Disponibil online 26 April, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul ascultării active în prevenirea și depășirea dificultăților de învățare la elevii ciclului primar
Codreanu Florina
Educația în fața noilor provocări
Vol.1. 2021. Chişinău. Universitatea de Stat din Tiraspol. 234-237.
Disponibil online 27 January, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5