Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
258 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 11:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (155)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CODREANU, Florina. Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 153-157. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p153-157
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1., 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p153-157
CZU: 37.018.43

Pag. 153-157

Codreanu Florina123
 
1 Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
3 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2023


Rezumat

În procesul de comunicare, îmbunătățirea abilității de ascultare activă trebuie să fie o preocupare continuă pentru actorii demersului didactic, întrucât, o ascultare eficientă conferă valoare actului comunicării. Dincolo de barierele existente și menționate de literatura de specialitate, perioada pandemică a trecut la alt nivel conceptul de comunicare, care a devenit legătura principală dintre școală și familie prin intermediul platformelor online, dar, în același timp, cei care au petrecut timp îndelungat în fața unor ecrane au pierdut din dinamismul interacțiunii sociale care caracterizează comunicarea. Cert este că, într-o anumită măsură, toți am fost afectați mai mult sau mai puțin în această perioadă, astfel că, odată conștientizate barierele, suntem mai aproape de găsirea soluțiilor.

In the communication process, improving the ability of active listening must be a continuous concern for the actors of the didactic approach, since effective listening gives value to the act of communication. Beyond the existing barriers and mentioned by the specialized literature, the pandemic period took the concept of communication to another level, which became the main link between school and family through online platforms, but at the same time, those who spent a long time in front of screens have lost the dynamism of social interaction that characterizes communication. The fact is that, to a certain extent, we have all been affected more or less during this period, so that once we are aware of the barriers, we are closer to finding solutions.

Cuvinte-cheie
comunicare, abilităţi, ascultare activă,

communication, skills, active listening