Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Florina. Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 153-157. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p153-157 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p153-157 | ||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 153-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul de comunicare, îmbunătățirea abilității de ascultare activă trebuie să fie o preocupare continuă pentru actorii demersului didactic, întrucât, o ascultare eficientă conferă valoare actului comunicării. Dincolo de barierele existente și menționate de literatura de specialitate, perioada pandemică a trecut la alt nivel conceptul de comunicare, care a devenit legătura principală dintre școală și familie prin intermediul platformelor online, dar, în același timp, cei care au petrecut timp îndelungat în fața unor ecrane au pierdut din dinamismul interacțiunii sociale care caracterizează comunicarea. Cert este că, într-o anumită măsură, toți am fost afectați mai mult sau mai puțin în această perioadă, astfel că, odată conștientizate barierele, suntem mai aproape de găsirea soluțiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, abilităţi, ascultare activă, communication, skills, active listening |
||||||
|