Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (159) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Florina. Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 153-157. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p153-157 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p153-157 | ||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 153-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul de comunicare, îmbunătățirea abilității de ascultare activă trebuie să fie o preocupare continuă pentru actorii demersului didactic, întrucât, o ascultare eficientă conferă valoare actului comunicării. Dincolo de barierele existente și menționate de literatura de specialitate, perioada pandemică a trecut la alt nivel conceptul de comunicare, care a devenit legătura principală dintre școală și familie prin intermediul platformelor online, dar, în același timp, cei care au petrecut timp îndelungat în fața unor ecrane au pierdut din dinamismul interacțiunii sociale care caracterizează comunicarea. Cert este că, într-o anumită măsură, toți am fost afectați mai mult sau mai puțin în această perioadă, astfel că, odată conștientizate barierele, suntem mai aproape de găsirea soluțiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, abilităţi, ascultare activă, communication, skills, active listening |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-179204</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Vol. 1.</cfVol> <cfStartPage>153</cfStartPage> <cfISBN></cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/179204</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>comunicare; abilităţi; ascultare activă; communication; skills; active listening</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>În procesul de comunicare, îmbunătățirea abilității de ascultare activă trebuie să fie o preocupare continuă pentru actorii demersului didactic, întrucât, o ascultare eficientă conferă valoare actului comunicării. Dincolo de barierele existente și menționate de literatura de specialitate, perioada pandemică a trecut la alt nivel conceptul de comunicare, care a devenit legătura principală dintre școală și familie prin intermediul platformelor online, dar, în același timp, cei care au petrecut timp îndelungat în fața unor ecrane au pierdut din dinamismul interacțiunii sociale care caracterizează comunicarea. Cert este că, într-o anumită măsură, toți am fost afectați mai mult sau mai puțin în această perioadă, astfel că, odată conștientizate barierele, suntem mai aproape de găsirea soluțiilor.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>In the communication process, improving the ability of active listening must be a continuous concern for the actors of the didactic approach, since effective listening gives value to the act of communication. Beyond the existing barriers and mentioned by the specialized literature, the pandemic period took the concept of communication to another level, which became the main link between school and family through online platforms, but at the same time, those who spent a long time in front of screens have lost the dynamism of social interaction that characterizes communication. The fact is that, to a certain extent, we have all been affected more or less during this period, so that once we are aware of the barriers, we are closer to finding solutions.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-32022</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-32022</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-32022-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Codreanu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Florina</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>