Cuvinte-cheie (5): piaţă a serviciilor (1), gestiunea
marketingului (1), sistem de indicatori manageriali (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
Elaborarea instrumentarului de evaluare privind crearea sistemului de indicatori manageriali de marketing |
Grosmana Mihaela |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Strategii şi politici de management în economia contemporană |
Ediţia 2. 2013. Chişinău. ISBN 978-9975-75-635-8. |
Disponibil online 23 March, 2021. Descarcări-7. Vizualizări-240 |
Studierea motivării şi portofoliului clienţilor serviciilor fitness |
Grosmana Mihaela |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(67) / 2013 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 3 April, 2014. Descarcări-20. Vizualizări-620 |
Aspecte teoretice de evaluare a activităţii de marketing |
Grosmana Mihaela |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Studii Economice |
Nr. 1-2 / 2011 / ISSN 1857-226X |
Disponibil online 13 June, 2021. Descarcări-26. Vizualizări-342 |
Cercetarea motivaţiei de creare a portofoliului unui serviciu nou |
Grosmana Mihaela |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie) |
Nr. 11 / 2010 / ISSN 1857-1468 |
Disponibil online 29 October, 2016. Descarcări-35. Vizualizări-683 |
Направление оценки маркетинговой деятельности |
Melnic Oleg , Grosmana Mihaela |
Международный Независимый Университет Молдовы |
Studii Economice |
Nr. 1-2 / 2010 / ISSN 1857-226X |
Disponibil online 29 July, 2013. Descarcări-3. Vizualizări-653 |