Cercetarea motivaţiei de creare a portofoliului unui serviciu nou
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
683 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 15:11
SM ISO690:2012
GROSMANA, Mihaela. Cercetarea motivaţiei de creare a portofoliului unui serviciu nou. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2010, nr. 11, pp. 240-247. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 11 / 2010 / ISSN 1857-1468

Cercetarea motivaţiei de creare a portofoliului unui serviciu nou

Pag. 240-247

Grosmana Mihaela
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 29 octombrie 2016


Rezumat

Interest to a rating of results of marketing activity raises in all branches due to expansion of scales of marketing activity, development of technologies, expansion of opportunities of a data access, innovations in the field of marketing and to researches. For realization of a rating of results of marketing activity by the important problem there is a development and introduction of a portfolio of new services. In article the analysis of motivation of creation of a client portfolio of new services is lead