Cuvinte-cheie (32): education (3), the educational levels (1), the premises of educational marketing (1)
Scopus Author IDGoogle Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.2.Publicații la manifestări științifice indexate în Scopus - 1
Conținutul și rolul suportului informațional în cadrul mixului de marketing din învățământul general |
Casap Lucia |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 3(105) / 2018 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 12 October, 2018. Descarcări-252. Vizualizări-1616 |
Modele de ascensiune în carieră caracteristice Republicii Moldova |
Slonovschi Dumitru , Casap Lucia , Gremalschi Anatol |
Ministerul Ocrotirii Sănătăţii |
Economica |
Nr. 3(81) / 2012 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-6. Vizualizări-1187 |