IBN
Închide
Argint-Căldare Lucia
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Teze/Rezumate în culegeri - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 1
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 2
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1

2024 - 1

Eficientizarea managementului instituțional în vederea promovării unei politici educaționale de calitate
Argint-Căldare Lucia1 , Moga Ecaterina2
1 Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC),
2 Institutul Național pentru Educație și Leadership
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 14 May, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-56
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Colaborare Școală - Biblioteca Publică din orașul Chișinău la sfârșitul sec. XIX
Argint-Căldare Lucia12
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
Magazin bibliologic
Nr. 1-2 / 2017 / ISSN 1857-1476
Disponibil online 3 April, 2017. Descarcări-8. Vizualizări-674
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2008 - 1

Reflecţii istoriografice asupra particularităţilor sistemului administrativ rus şi moldovenesc la începutul secolului al XIX-lea,
Argint-Căldare Lucia
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
Tyragetia. Serie nouă
Nr. 2(17) / 2008 / ISSN 1857-0240 / ISSNe 2537-6330
Disponibil online 4 March, 2015. Descarcări-8. Vizualizări-780
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 3 of 3