Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
56 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7790) |
Educație (14790) |
SM ISO690:2012 ARGINT-CĂLDARE, Lucia, MOGA, Ecaterina. Eficientizarea managementului instituțional în vederea promovării unei politici educaționale de calitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 20-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052580 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052580 | ||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul investighează discrepanța dintre ideile promovate de experții contemporani în domeniul managementului și leadershipului și nivelul actual al competențelor manageriale în învățământul general. Analiza se concentrează pe datele și cercetările din sistemul de învățământ autohton, inclusiv pe rezultatele evaluărilor externe realizate de ANACEC în perioada 2020-2023. Scopul principal este de a obține o claritate și o perspectivă completă asupra situației managementului instituțional la etapa actuală, evidențiind modul în care cadrele de conducere din învățământ se adaptează la așteptările privind calitatea și excelența în management, pentru conștientizarea autoperfecționării continue și pentru identificarea nevoilor de dezvoltare profesională |
||||||
Cuvinte-cheie management, calitate, leadership, excelență, evaluare, politici educaţionale, management, Quality, leadership, excellence, evaluation, Educational policies |
||||||
|