Eficientizarea managementului instituțional în vederea promovării unei politici educaționale de calitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
56 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7790)
Educație (14790)
SM ISO690:2012
ARGINT-CĂLDARE, Lucia, MOGA, Ecaterina. Eficientizarea managementului instituțional în vederea promovării unei politici educaționale de calitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 20-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052580
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Eficientizarea managementului instituțional în vederea promovării unei politici educaționale de calitate

Streamlining the Institutional Management to Promote Quality Educational Policy

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052580
CZU: 37.0

Pag. 20-25

Argint-Căldare Lucia1, Moga Ecaterina2
 
1 Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC),
2 Institutul Național pentru Educație și Leadership
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

Studiul investighează discrepanța dintre ideile promovate de experții contemporani în domeniul managementului și leadershipului și nivelul actual al competențelor manageriale în învățământul general. Analiza se concentrează pe datele și cercetările din sistemul de învățământ autohton, inclusiv pe rezultatele evaluărilor externe realizate de ANACEC în perioada 2020-2023. Scopul principal este de a obține o claritate și o perspectivă completă asupra situației managementului instituțional la etapa actuală, evidențiind modul în care cadrele de conducere din învățământ se adaptează la așteptările privind calitatea și excelența în management, pentru conștientizarea autoperfecționării continue și pentru identificarea nevoilor de dezvoltare profesională

This study investigates the discrepancy between the ideas promoted by contemporary experts in management and leadership and the current level of managerial competencies in general education. The analysis focuses on data and research from the domestic education system, including the results of external evaluations conducted by ANACEC between 2020 and 2023. The main goal is to obtain a comprehensive perspective on the institutional management situation, highlighting how leadership teams in educational institutions align with contemporary expectations regarding quality and excellence in management, to identify professional development needs.

Cuvinte-cheie
management, calitate, leadership, excelență, evaluare, politici educaţionale,

management, Quality, leadership, excellence, evaluation, Educational policies