IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "învăţământ centrat pe student"
Paradigma educației centrate pe student – factor determinant în asigurarea creșterii calității învățământului
Pascaru Daniela
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 12. 2022. Chişinău, 2022. ISBN 978-9975-164-83-2.
Disponibil online 1 August, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-397
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de activizare a reflexivității la studenți
Rusov Veronica
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
Disponibil online 28 December, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-410
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Învățământul Centrat pe Student (ÎCS)
Mohammadifard Gholamali
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 9. 2018. Chişinău, 2018. ISBN 978-9975-3277-5-6..
Disponibil online 3 October, 2019. Descarcări-25. Vizualizări-595
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul interevaluării în contextul formării competenţei de traducere orală la studenţi – viitori interpreţi
Sitnic Ina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Nr. 4(94) / 2016 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009
Disponibil online 19 October, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-864
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dinamica dezvoltării reflexivității la studenți
Rusov Veronica
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 20 July, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-200
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Personalitatea cadrului didactic – condiţie fundamentală in procesul instructiv-educativ universitar
Comendant Tatiana
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Nr. 4(27) / 2015 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831
Disponibil online 10 January, 2017. Descarcări-109. Vizualizări-1463
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6