Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
201 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-27 21:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091.21:303.433.2 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Metode ale științelor sociale (176) |
SM ISO690:2012 RUSOV, Veronica. Dinamica dezvoltării reflexivității la studenți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 214-221. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_35 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_35 | ||||||
CZU: 378.091.21:303.433.2 | ||||||
Pag. 214-221 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se încadrează în problematica învățământului superior, care, fiind marcat de modernizare și inovare continuă la cerințele societății contemporane, caută soluții pentru formarea/dezvoltarea calității de subiect al studenților ca viitori profesioniști. În baza analizei conceptuale a termenului de „reflecție”, este argumentată importanța reflexivității în asigurarea învățământului superior centrat pe student. Studiu empiric al dinamicii dezvoltării reflexivității la studenți în procesul de formare profesională inițială în cadrul învățământului superior a scos în evidență necesitatea adaptării tehnologiilor didactice reflexive la potențialul reflexiv al studenților, care s-a dovedit a fi manifestat diferit pe parcursul anilor de studii. |
||||||
Cuvinte-cheie reflecţie, reflexivitate, diagnosticarea reflexivității, învăţământ centrat pe student, calitatea de subiect, reflection, reflexivity, diagnosing reflexivity, student-centered education, subject of education |
||||||
|