Articolul precedent |
Articolul urmator |
773 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 20:13 |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia. Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogia învățământului primar și preșcolar, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-232-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema actualității procesului de promovare în comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate în scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie imagine, organizaţie, strategie, management, marketing, image, organisation, gestion(direction), stratégie marketing |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Carabet, N.</dc:creator> <dc:date>2018</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul abordează problema actualității procesului de promovare în comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate în scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='fr'><p>L Article adresse l oportunite de problem de processus de promotion de l image positive de l institution d education, gui est justifie par la concurrence intense. Decrivez guelgues strategies marketing educatives gui peuvent etre appliguees pour promouvoir une image positive a l institution de enseignement.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 4) 40-45</dc:source> <dc:subject>imagine</dc:subject> <dc:subject>organizaţie</dc:subject> <dc:subject>strategie</dc:subject> <dc:subject>management</dc:subject> <dc:subject>marketing</dc:subject> <dc:subject>image</dc:subject> <dc:subject>organisation</dc:subject> <dc:subject>gestion(direction)</dc:subject> <dc:subject>stratégie marketing</dc:subject> <dc:title>Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>