Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
773 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 20:13
SM ISO690:2012
CARABET, Natalia. Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogia învățământului primar și preșcolar, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-232-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor


Pag. 40-45

Carabet Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 februarie 2020


Rezumat

Articolul abordează problema actualității procesului de promovare în comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate în scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie.

L Article adresse l oportunite de problem de processus de promotion de l image positive de l institution d education, gui est justifie par la concurrence intense. Decrivez guelgues strategies marketing educatives gui peuvent etre appliguees pour promouvoir une image positive a l institution de enseignement.

Cuvinte-cheie
imagine, organizaţie, strategie, management, marketing,

image, organisation, gestion(direction), stratégie marketing

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Carabet, N.</dc:creator>
<dc:date>2018</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul abordează problema actualității procesului de promovare &icirc;n comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate &icirc;n scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='fr'><p>L Article adresse l oportunite de problem de processus de promotion de l image positive de l institution d education, gui est justifie par la concurrence intense. Decrivez guelgues strategies marketing educatives gui peuvent etre appliguees pour promouvoir une image positive a l institution de enseignement.</p></dc:description>
<dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 4) 40-45</dc:source>
<dc:subject>imagine</dc:subject>
<dc:subject>organizaţie</dc:subject>
<dc:subject>strategie</dc:subject>
<dc:subject>management</dc:subject>
<dc:subject>marketing</dc:subject>
<dc:subject>image</dc:subject>
<dc:subject>organisation</dc:subject>
<dc:subject>gestion(direction)</dc:subject>
<dc:subject>stratégie marketing</dc:subject>
<dc:title>Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>