Articolul precedent |
Articolul urmator |
770 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 20:13 |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia. Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogia învățământului primar și preșcolar, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-232-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema actualității procesului de promovare în comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate în scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie imagine, organizaţie, strategie, management, marketing, image, organisation, gestion(direction), stratégie marketing |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Carabet, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-232-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>imagine</subject> <subject>organizaţie</subject> <subject>strategie</subject> <subject>management</subject> <subject>marketing</subject> <subject>image</subject> <subject>organisation</subject> <subject>gestion(direction)</subject> <subject>stratégie marketing</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul abordează problema actualității procesului de promovare în comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate în scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie.</p></description> <description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'><p>L Article adresse l oportunite de problem de processus de promotion de l image positive de l institution d education, gui est justifie par la concurrence intense. Decrivez guelgues strategies marketing educatives gui peuvent etre appliguees pour promouvoir une image positive a l institution de enseignement.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>