Forme de organizare și desfașurare a educării limbajului în gradinițele de copii din România
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1215 213
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-12 20:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1367)
General questions of didactics and method (1255)
SM ISO690:2012
CÎRLAN, Florentina, CALANCEA, Angela. Forme de organizare și desfașurare a educării limbajului în gradinițele de copii din România. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 9, 6-7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 9, pp. 276-279. ISBN 978-9975-3277-5-6..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 9, 2018
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
9, Chişinău, Moldova, 6-7 decembrie 2018

Forme de organizare și desfașurare a educării limbajului în gradinițele de copii din România

Forms of organizing and carrying out the language education in the Romanian kindergartens

CZU: 37.02

Pag. 276-279

Cîrlan Florentina, Calancea Angela
 
 
 
Disponibil în IBN: 3 octombrie 2019


Rezumat

În contextul dezvoltării comunicării, formarea unor deprinderi corecte de comunicare prin limbaj este o acțiune continuă și permanentă în grădiniță. Aici există activități în care însușirea limbajului este obiectivul principal. Între acestea se disting activitățile pe domenii experiențiale de limbă și comunicare, precum: povestirea, convorbirea, lectura după imagini, memorizarea, jocul didactic, dar și activități care nu se desfășoară frontal, care pot fi organizate pe grupuri mici și individual.

In the context of development, the communication of correct language skills is a continuous and permanent action in kindergarten. Here, there are activities where learning the language is the main objective. Among these, there are activities in experiential areas of language and communication such as: storytelling, discussion, reading by pictures, memorizing, didactic games, and non-frontal activities that can be individual or organized in small groups.

Cuvinte-cheie
dezvoltarea comunicării, comunicare, domeniul limbă și comunicare, educarea limbajului, grădiniță, copiii,

communication development, communication, language and communication domain, language education, kindergarten, children