Articolul precedent |
Articolul urmator |
1219 213 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 20:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1367) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255) |
SM ISO690:2012 CÎRLAN, Florentina, CALANCEA, Angela. Forme de organizare și desfașurare a educării limbajului în gradinițele de copii din România. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 9, 6-7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 9, pp. 276-279. ISBN 978-9975-3277-5-6.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 9, 2018 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 9, Chişinău, Moldova, 6-7 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 276-279 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul dezvoltării comunicării, formarea unor deprinderi corecte de comunicare prin limbaj este o acțiune continuă și permanentă în grădiniță. Aici există activități în care însușirea limbajului este obiectivul principal. Între acestea se disting activitățile pe domenii experiențiale de limbă și comunicare, precum: povestirea, convorbirea, lectura după imagini, memorizarea, jocul didactic, dar și activități care nu se desfășoară frontal, care pot fi organizate pe grupuri mici și individual. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea comunicării, comunicare, domeniul limbă și comunicare, educarea limbajului, grădiniță, copiii, communication development, communication, language and communication domain, language education, kindergarten, children |
||||||
|