Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1062 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-29 15:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:792.8 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Theatre. Stagecraft. Dramatic performances (521)
SM ISO690:2012
BENCHECI, Ion. Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 1(35), pp. 57-62. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(35) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală
CZU: 37.015.3:792.8

Pag. 57-62

Bencheci Ion
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 29 iunie 2017


Rezumat

Lecțiile de coregrafie propun metode specifice și unice în antrenarea tipurilor de memorie, necesare în viață și în activitatea de muncă a fiecărui om. Copilul învață să redea mișcarea prin corp, mimică, gesturile simțului și retrăirile implementate în muzică. Această opțiune, dezvoltată prin intermediul dansului, ajută copilul să-și controleze emoțiile în viața cotidiană. Ora de dans este construită pe principiile pedagogice ce reflectă specificul obiectului, luând în considerare particularitățile fiziologice și psihologice de vârstă ale copiilor. În așa fel, dansul propune sistemul său de dezvoltare estetică, fizică și spirituală a personalității, dezvoltarea ei armonioasă.

Le lezioni di coreografia propongono metodi specifici e unici per la formazione di diversi tipi di memoria, necessaria nella vita e nell’attività di ognuno. Il bambino impara a suonare il movimento tramite il suo corpo, le espressioni facciali, i gesti della sensazione implementati nella musica. Questa opzione, svolta attraverso il ballo, aiuta il bambino a controllare le sue emozioni nella vita quotidiana. La lezione di ballo è costruita sui princìpi pedagogici che riflettono le peculiarità della materia, prendendo in considerazione le particolarità fisiologiche e psicologiche d’età dei bambini. In quest modo, il ballo propone il suo proprio sistema di sviluppo estetico, fisico e spirituale della personalità; uno sviluppo armonioso.

Cuvinte-cheie
cheie:coregrafie, artă colectivă, dezvoltare multilaterală,

expresivitate, memorie, dans, pedagogie, şcoală, autoanaliză, metode, educaţie, personalitate, eleganță