Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1062 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-29 15:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:792.8 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Theatre. Stagecraft. Dramatic performances (521) |
SM ISO690:2012 BENCHECI, Ion. Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 1(35), pp. 57-62. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 1(35) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3:792.8 | |||||||
Pag. 57-62 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Lecțiile de coregrafie propun metode specifice și unice în antrenarea tipurilor de memorie, necesare în viață și în activitatea de muncă a fiecărui om. Copilul învață să redea mișcarea prin corp, mimică, gesturile simțului și retrăirile implementate în muzică. Această opțiune, dezvoltată prin intermediul dansului, ajută copilul să-și controleze emoțiile în viața cotidiană. Ora de dans este construită pe principiile pedagogice ce reflectă specificul obiectului, luând în considerare particularitățile fiziologice și psihologice de vârstă ale copiilor. În așa fel, dansul propune sistemul său de dezvoltare estetică, fizică și spirituală a personalității, dezvoltarea ei armonioasă. |
|||||||
Cuvinte-cheie cheie:coregrafie, artă colectivă, dezvoltare multilaterală, expresivitate, memorie, dans, pedagogie, şcoală, autoanaliză, metode, educaţie, personalitate, eleganță |
|||||||
|