Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1502 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 23:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02 (43) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, CARABET, Natalia, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Mijloace didactice de concepție proprie – sursă importantă în dezvoltarea holistică a preșcolarilor. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 2(33), pp. 58-64. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(33) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.2.02 | |||||||
Pag. 58-64 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol tratează aspecte teoretice și practice legate de metodologia utilizării în actul educațional a mijloacelor didactice confecționate din diverse materiale cu propriile mâini. Folosirea acestor mijloace în formarea competențelor preșcolarului presupune abordarea interdisciplinară a conținuturilor curriculare, lucru evident în doctrina învățământului preșcolar. |
|||||||
Cuvinte-cheie mijloace didactice de concepție proprie, dezvoltare holistică, abordare interdisciplinară, vârsta preșcolară, proces instructiv-educativ |
|||||||
|