Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1493 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 23:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02 (43) |
Kinds of school providing general education (2011) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, CARABET, Natalia, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Mijloace didactice de concepție proprie – sursă importantă în dezvoltarea holistică a preșcolarilor. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 2(33), pp. 58-64. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(33) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.2.02 | |||||||
Pag. 58-64 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol tratează aspecte teoretice și practice legate de metodologia utilizării în actul educațional a mijloacelor didactice confecționate din diverse materiale cu propriile mâini. Folosirea acestor mijloace în formarea competențelor preșcolarului presupune abordarea interdisciplinară a conținuturilor curriculare, lucru evident în doctrina învățământului preșcolar. |
|||||||
Cuvinte-cheie mijloace didactice de concepție proprie, dezvoltare holistică, abordare interdisciplinară, vârsta preșcolară, proces instructiv-educativ |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gînju, S.A.</dc:creator> <dc:creator>Carabet, N.</dc:creator> <dc:creator>Haheu-Munteanu, E.V.</dc:creator> <dc:creator>Pavlenco (Pidleac), M.</dc:creator> <dc:date>2016-06-16</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Acest articol tratează aspecte teoretice și practice legate de metodologia utilizării în actul educațional a mijloacelor didactice confecționate din diverse materiale cu propriile mâini. Folosirea acestor mijloace în formarea competențelor preșcolarului presupune abordarea interdisciplinară a conținuturilor curriculare, lucru evident în doctrina învățământului preșcolar. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article provides theoretical and practical issues related to the methodology of using the didactic means made from various materials with their own hands in the educational act. The using of these means in the process of training preschool′s skills supposed the interdisciplinary approach of curriculum contents, idea which focuses on the doctrine of pre-school education. </dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 33 (2) 58-64</dc:source> <dc:subject>mijloace didactice de concepție proprie</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare holistică</dc:subject> <dc:subject>abordare interdisciplinară</dc:subject> <dc:subject>vârsta preșcolară</dc:subject> <dc:subject>proces instructiv-educativ</dc:subject> <dc:title>Mijloace didactice de concepție proprie – sursă importantă în dezvoltarea holistică a preșcolarilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>