Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
88 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091.214(498) (1)
Kinds of school providing general education (2127)
SM ISO690:2012
VĂRZARU, Margareta. Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 198-202. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor

CZU: 373.3.091.214(498)

Pag. 198-202

Vărzaru Margareta12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „George Poboran”, Slatina, Olt, România
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Programele școlare din învățământul primar din România recomandă îmbinarea abordării disciplinare cu abordarea integrată a învățării, formarea competențelor cheie fiind un rezultat curricular al necesității de a construi legături interdisciplinare variate. Formarea și dezvoltarea competențelor asigură transferul și mobilizarea cunoștințelor, abilităților și atitudinilor pe tot parcursul vieții. Lectura personalizată a programei școlare permite realizarea unui demers didactic bine structurat, documentat, care să asigure formarea competențelor prevăzute de programa școlară pentru învățământului primar.

School programs in primary education in Romania recommend combining the disciplinary approach with the integrated approach to learning, the formation of key skills being a curricular result of the need to build varied interdisciplinary links. Training and skills development ensure the transfer and mobilization of knowledge, skills and attitudes throughout life. The personalized reading of the school curriculum allows the realization of a well-structured, documented didactic approach, which ensures the formation of the skills provided by the school curriculum for primary education.

Cuvinte-cheie
programă școlară, abordare integrată, competențe cheie, contextualizare,

curriculum, integrated approach, key competences, contextualization