Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.214(498) (1) |
Kinds of school providing general education (2132) |
![]() VĂRZARU, Margareta. Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 198-202. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091.214(498) | ||||||
Pag. 198-202 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Programele școlare din învățământul primar din România recomandă îmbinarea abordării disciplinare cu abordarea integrată a învățării, formarea competențelor cheie fiind un rezultat curricular al necesității de a construi legături interdisciplinare variate. Formarea și dezvoltarea competențelor asigură transferul și mobilizarea cunoștințelor, abilităților și atitudinilor pe tot parcursul vieții. Lectura personalizată a programei școlare permite realizarea unui demers didactic bine structurat, documentat, care să asigure formarea competențelor prevăzute de programa școlară pentru învățământului primar. |
||||||
Cuvinte-cheie programă școlară, abordare integrată, competențe cheie, contextualizare, curriculum, integrated approach, key competences, contextualization |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vărzaru, M.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Programele școlare din învățământul primar din România recomandă îmbinarea abordării disciplinare cu abordarea integrată a învățării, formarea competențelor cheie fiind un rezultat curricular al necesității de a construi legături interdisciplinare variate. Formarea și dezvoltarea competențelor asigură transferul și mobilizarea cunoștințelor, abilităților și atitudinilor pe tot parcursul vieții. Lectura personalizată a programei școlare permite realizarea unui demers didactic bine structurat, documentat, care să asigure formarea competențelor prevăzute de programa școlară pentru învățământului primar.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>School programs in primary education in Romania recommend combining the disciplinary approach with the integrated approach to learning, the formation of key skills being a curricular result of the need to build varied interdisciplinary links. Training and skills development ensure the transfer and mobilization of knowledge, skills and attitudes throughout life. The personalized reading of the school curriculum allows the realization of a well-structured, documented didactic approach, which ensures the formation of the skills provided by the school curriculum for primary education.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice () 198-202</dc:source> <dc:subject>programă școlară</dc:subject> <dc:subject>abordare integrată</dc:subject> <dc:subject>competențe cheie</dc:subject> <dc:subject>contextualizare</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:subject>integrated approach</dc:subject> <dc:subject>key competences</dc:subject> <dc:subject>contextualization</dc:subject> <dc:title>Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>