Articolul precedent |
Articolul urmator |
107 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 18:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016:502(478+498) (1) |
Kinds of school providing general education (2132) |
The environment and its protection (696) |
SM ISO690:2012 UNGUREANU, Eugenia Nadia. Studiu comparativ privind familiarizarea preșcolarilor cu natura în românia și Republica Moldova. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 194-198. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016:502(478+498) | ||||||
Pag. 194-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ceea ce îl înconjoară pe copil constituie un conținut posibil de asimilat. Selecția acelor conținuturi semnificative prin raportare la natură, într-un mod adaptat, conduce la receptarea unei lumi înconjurătoare interesante, având în vedere importanța pentru orientarea adecvată în spațiul înconjurător. Informațiile despre obiectele din proximitatea copilului, despre plante sau viețuitoare se cer prezentate într-o logică impusă de nivelurile de dezvoltare intelectuală și emoțională deținute de preșcolar. Conținuturile despre om, animale, plante, anotimpuri, aspecte generale și elemente specifice, precum și sesizarea relațiile existente ce fac obiectul familiarizării preșcolarului cu natura sunt subordonate caracteristicilor de vârstă și parcurgerii în etape pentru a facilita înțelegerea. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, curriculum, practici educaționale, conţinuturi, cunoașterea mediului natural, early education, curriculum, educational practices, contents, knowledge of the natural environment |
||||||
|